Haberler

MART 2019 - FAKİR ELEKTRİKLİ  EV ALETLERİ  Fakir Plaza'da   haberleşme çözümü için Karel Çağrı Merkezi , Karel  IPDECT  sistemini tercih etti. 

HAZİRAN 2016- VUSLAT DERNEĞİ  Karel  IPG1000 ip tabanlı telefon santralı üzerinden  hizmet vermeye başladı. İstoç'ta yeni hizmet binasında çalışacak olan Karel IPG1000 serisi santral ile  iletişim altyapısını güçlendirdi.

KASIM 2014-İBİŞLER TEKSTİL Karel'in yeni ürünü olan ipg1000 ip santralı tercih etti.

KASIM 2013- TÜRK TUBORG CARLSBERG Cisco Video Konferans Sistemi İstanbul-İzmir-Ankara olmak üzere devreye alındı.

TEMMUZ 2013- İŞKUR KADIKÖY şubesi yeni binalarında hizmete başladı.Karel DS200 kurulumu ve haberleşme altyapısı Alnet tarafından yapıldı

OCAK 2013 - 2012 YILINDA KARELİN İSTANBULDA EN YÜKSEK CİRO YAPAN YETKİLİ SATICISI ÖDÜLÜNÜ ALDIK.BİZİ BU ONURA TAŞIYAN DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

ARALIK 2012 - İŞKUR FINDIKLI ek hizmet binası yeni binalarında hizmete başladı.Karel DS200 kurulumu ve haberleşme altyapısı Alnet tarafından yapıldı.

ARALIK 2012 - İŞKUR TUZLA şubesi yeni binalarında hizmete başladı.Karel DS200 kurulumu ve haberleşme altyapısı Alnet tarafından yapıldı.

ARALIK 2012 - GÜRALLAR Çağrı Merkezi kurulumu yapıldı.Devreye girmek için gün sayıyor.

EYLÜL 2012 - SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU Zeytinburnu'nda hizmete girdi. Kurumun haberleşme sistemi için ALNET tarafından Karel DS200 2 kule 6 shelf ten oluşan sistem kuruldu.

EYLÜL 2012- İŞKUR ÜMRANİYE şubesi yeni binalarında hizmete başladı.Karel DS200 kurulumu ve haberleşme altyapısı Alnet tarafından yapıldı.

TEMMUZ 2012 - İSTON Yeşilköy hizmet binası ve Küçükköy Genel Müdürlük binası yeni yerlerinde tek binada birleştiler.Haberleşme altyapısı için Karel DS200 telefon santralı kurulumu yapıldı.

AĞUSTOS 2012 - Türkiye turizm sektörünün 45 yıllık köklü ve lider kuruluşlarından Martı Grubu, şehir otelciliğine yılın en iddialı projesi Martı İstanbul Hotel ile giriş yapıyor.5 yıldızlı Martı İstanbul Hotel, yepyeni bir renk kattı.Alnet olarak haberleşme altyapısını yapmaktan mutluyuz.

AĞUSTOS 2012 - Sağlık A.Ş. Yeni hizmet binası IP Santral kurulumu yapılarak Genel Müdürlük ile VOIP görüşmesi sağlandı.

Referanslarımız

KAREL ÇAĞRI MERKEZİ

KAREL ÇAĞRI MERKEZİ
KAREL ÇAĞRI MERKEZİ KAREL ÇAĞRI MERKEZİ KAREL ÇAĞRI MERKEZİ KAREL ÇAĞRI MERKEZİ
Marka: Karel
Ürün Kodu: alnet-23
Stok Durumu: Stokta var
KDV Dahil: 0,00€
KDV Hariç: 0,00€

KAREL ÇAĞRI MERKEZİ 

Özel sektör ve kamu kurumlarının tamamının kullanımına uygun olan Karel IP Çağrı Merkezi platformu, müşterileri ile etkin iletişim kurmayı ve müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefleyen işletmelere esnek, uygun maliyetli ve gereken tüm bileşenleri kapsayan bir çağrı merkezi çözümü sunar.

Bu çözüm yıllar içinde oluşan toplam çözüm maliyetinde ve ilk yatırımın geri dönüş oranında benzer sistemlere göre çok avantajlı bir fırsat oluşturur. Standart sunucularda çalışan tamamen IP yazılım tabanlı teknolojisi, kolay kapasite artırım olanağı, birçok haberleşme sistemine ve CRM yazılımına entegre çalışmasını sağlayan altyapısı,kapsamlı raporlama yetenekleri, gelişmiş ses işleme ve IVR uygulamaları ile hem bugün hem de gelecek için verimlilik ve gelir arttırıcı bir yatırım özelliği taşır.

Karel IP Çağrı Merkezi Sistemi müşteri aramalarını karşılamanın yanında otomatik dış arama da gerçekleştirebilir. Dış aramalar satış, iş takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme, anket çalışması gibi amaçlarla kullanılabilir.

Henüz bir CRM çözümü kullanmayan ve müşteri ilişkilerini kullanımı kolay ve ekonomik bir sistemle yönetmek isteyen şirketler için Karel IP Çağrı Merkezi kendi içinde bir Mini CRM uygulaması barındırır. Mini CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydedilmiş olur, hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yaşatılır.

 

 

 

Karel Çağrı Merkezi ile Artan Müşteri Memnuniyeti
  • Karşısında kendisine cevap vermek üzere bekleyen bir ekip olduğunu bilmenin verdiği güven ve artan kurumsallık algısı
  • Tek yerden bilgi alabilme ve işlem yapabilmenin sağladığı rahatlık ve hız
  • Müşteri hizmetine odaklanmış bir ekip olacağı için daha kaliteli hizmet alabilme
Karel Çağrı Merkezi ile Artan Kurum Verimliliği
  • Müşterilerle kurulan her temasın kaydedilmesi sayesinde, toplanan bilgileri inceleyerek önemli eğilimleri zamanında tespit edilebilme
  • Otomatik dış aramalar sayesinde az kaynak kullanarak tele-satış, tele-bilgilendirme kampanyaları düzenleyebilme.

 

Hızlı ve Esnek Çağrı Dağıtımı

  • Karel IP Çağrı Merkezi’nde çağrılar hızla karşılanır, önceden tercihen edilen yöntemle dağıtılır ve arayan müşteriye en uygun operatör tarafından yanıtlanır.  Dengeli, rastgele, sıralı, puanlı, dairesel, kişisel, VIP gibi farklı dağıtım senaryoları ile farklı çalışma yöntemleri kullanılabilir. Esnek çağrı dağıtımı sayesinde müşterilerin bekleme süreleri en aza indirgenir.

    Gelişmiş IVR - İnteraktif Sesli Yanıt
    Ses tanıma ve işleme teknolojilerini de destekleyen gelişmiş IVR sistemi ile müşteriler standart işlemleri telefon tuşları aracılığı ile tamamlayabilir. IVR sistemi sayesinde operatörlerin işi yükü azalır, aynı anda gelen birçok çağrı yanıtlanır ve ek güvenlik sağlanır. Ses teknolojilerinin kullanımı tercih edildiğinde müşteriler sesli komutlarla erişmek istedikleri noktalara daha hızlı yönlendirilebilir. Müşteri veritabanına erişim uygulamalarıyla birçok işlem operatörlere ulaşmadan gerçekleştirilebilir.

    Farklı Erişim Yöntemi - Webfon
    Müşterilerin çağrı merkezinizi web siteniz üzerinden ücretsiz olarak aramalarını sağlayan bir uygulama olan Webfon ile web sitenizi ziyaret edenlerin anında ve herhangi bir telefon ücreti ödemeden bilgisayarları üzerinden hizmet almaları sağlanabilir.

    Web Tabanlı Yeni Nesil Arayüz
    Web tabanlı kullanıcı dostu arayüze sahip sistem karşılanan tüm çağrıların durumlarını operatör bilgisayarlarındaki web ekranlarında gösterir. Ana özellikler karmaşa yaratmadan en az sayıda ekranda birleştirilir. Temel çağrı işlemlerinin tamamı web arayüzü üzerinden her yerden her an tamamlanabilir. 
     
    Sistematik Çalışma
    Operatörler bilgisayar ekranlarında görüntülenen web arayüzündeki log-in, log-out tuşları vasıtasıyla sisteme giriş ve çıkış yapabilirler. Günlük çalışma sırasında Gerekçeli Mola Sistemi ile çalışmalarına ölçülebilir ve kontrol edilebilir kesintiler verebilirler. 

    Etkin Operatör Yönetimi
    Operatörlerin tüm hareket ve faaliyetleri çağrı merkezi yöneticileri (supervisor) tarafından izlenebilir, gerekli görüldüğü durumlarda anlık müdahale edilebilir ve ayrıntılı şekilde raporlanabilir. Çağrı merkezi yöneticileri tek ekran üzerinden kuyruk sayısını, kuyruklardaki müşteri sayısını, kimin ne kadar süredir beklediğini, operatörlerin kiminle ne kadar süredir görüştüğünü, hangi operatörün ne durumda olduğunu canlı izleyebilir, seçtiği bir operatörü veya isterse tüm operatörleri belirli bir sırayla dinleyebilir ve gerek duyduğu durumlarda müşteri tarafından duyulamayacak şekilde görüşmeye dahil olabilir. 

    Mekandan Bağımsız Çalışma
    Tamamen IP tabanlı yapısı sayesinde çağrı merkezi çalışanları istenirse sisteme her an her yerden internet üzerinden bağlanabilir. Mekandan bağımız çalışabilen çağrı merkezi yöneticileri internetin olduğu her noktadan ofis içindeymiş gibi tüm sistemi yönetebilir. 

    Dış Aramalarla Artan Ciro ve Verimlilik
    Karel IP Çağrı Merkezi müşteri aramalarını karşılamanın yanında önceden otomatik dış arama da gerçekleştirebilir. Dış aramalar satış, iş takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, anket çalışması gibi amaçlarla kullanılabilir.

    Entegre Ses Kayıt
    Karel IP Çağrı Merkezi ek bir donanım kullanmadan tüm görüşmeleri kayıt altına alır ve bu kayıtlar istenildiği an dinlenebilir. Görüşme başlamadan önce görüşmelerin müşteri memnuniyeti için kayıt altına alındığı mesajı aktarılır. Ses kayıtları, operatör kayıtlarının görüntülendiği raporlarla birlikte dinlenebilir.

    Çağrı Merkezi – CRM İşbirliği 
    Size özel çalışmalarla CRM programınıza entegre olabilen sistem, ürün ve hizmetlerin iyileştirilmesinden pazarlama ve satış etkinliklerinin doğru bilgilerle yönetilmesine kadar bir dizi ek fayda da sunar. Karel IP Çağrı Merkezi – CRM işbirliği sayesinde arayan kişilerin CRM sistemine kaydedilmiş tüm bilgileri operatörün ekstra bir çaba sarf etmesine gerek kalmadan bilgisayar ekranında otomatik olarak görüntülenebilir.

    Mini CRM
    Müşteri ilişkilerini kullanımı kolay ve ekonomik bir sistemle yönetmek isteyen şirketler için Karel IP Çağrı Merkezi kendi içinde bir Mini CRM uygulaması barındırır. Mini CRM uygulaması ile operatörler arayan müşterilere ve görüşmeye ait not ve bilgileri daha sonraki görüşmelerde kullanabilmek için sistem üzerinde yer alan müşteri veritabanına kolayca kaydedebilir. Arayanların bilgileri operatörler tarafından otomatik pop-up ekranlar aracılığıyla anında görüntülenebilir. Mini CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydedilmiş olur, müşterilere hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yaşatılır.

    Çağrı İşaretleme
    Çağrı merkezi yöneticisi, isterse çağrıların önceden belirlenen kriterlere göre işaretlenmesini (kampanya dönüş, yeni ürün talebi, istek, şikayet, sipariş gibi) ve daha sonra işaretlenen çağrıların ayrıca raporlanmasını sağlayabilir. Operatör her çağrının sonunda o çağrıyı sınıflandıracak işareti kaydederek, kurumun ürün ve hizmetleri ile ilgili yönelimin tespit edilmesine yardımcı olur. Bu özellik sayesinde kampanya, anket yönetimi gibi özel çalışmaların etkinliği arttırılabilir. 

    Gerekçeli Mola Sistemi
    Gerekçeli mola sistemi ile operatörlerin çalışma performansı kontrol altına alınırken motivasyonunun çalışma verimliliğini arttıracak düzeyde kalması da garanti altına alınır. Mola türüne göre günlük sayı ve süre sınırlamaları getirilebilir, yeni mola türleri tanımlanabilir.

    Ayrıntılı Raporlama
    Karel IP Çağrı Merkezi’nin entegre raporlama araçları sayesinde veri tabanlarında saklanan tüm sistem verileri raporlanabilir, PDF veya CSV formatında dışarıya aktarılabilir. Saatlik, haftanın gününe göre, haftalık, aylık, yıllık veya tarihe göre üretilebilen servis, müşteri temsilcisi ve çağrı odaklı rapor grupları ile çağrı merkezinin performansı ölçülebilir, kapasite planlaması için baz alınacak trendler belirlenebilir.
     
    Çağrı Raporları:  Gelen Çağrı Özetleri, Gelen Çağrı Sayısı, Gelen Çağrı Süresi, Şehirlere Göre Gelen Çağrı Sayıları

    İptal Çağrı Raporları: İptal Detay Raporu, İptal Numara Listesi, İptal Arama Özeti

    Kuyruk Raporları: Kuyruk Özetleri, Kuyruğa Gelen Çağrılar, Bekleme Süresi, Kuyruk Uzunluğu

    Operatör Raporları: Gelen Çağrı Sayısı, Mola Kayıtları, Operatör Özetleri, Operatör Kayıtları, Operatör Eylem Detayları

    İşaret Raporları: İşaret Genel Dağılımı, Operatör İşaret Sayıları

    Kampanya Raporları: Kampanya özetleri.
  • IP teknolojisi sayesinde mekandan bağımsız çalışabilme, merkez bina dışında, ihtiyaç duyulduğunda yurtdışında, hatta evden çalışan operatör kullanabilme
  • Gelişmiş raporlar sayesinde müşteriye sunulan servis seviyesini anlık olarak takip edebilme
Karel Çağrı Merkezi Uygun Maliyet
  • Yazılım tabanlı çözüm sayesinde düşen ilk yatırım ve işletim maliyeti
  • Karel’in geniş terminal portföyü sayesinde uygun maliyetli operatör terminalleri (IP telefon, IP DECT, yazılım tabanlı telefon, görüntülü telefon, kulaklık)

UYGULAMALAR
 

Kamu sektöründe Karel Çağrı Merkezi
Borç sorgulama ve ödeme, randevu alma, arıza takip, Alo Başkan mesaj bırakma hattı, önemli telefonlar, ihale ve sosyal etkinlik duyuruları, tele-propaganda, tele-anket

Sağlık sektöründe Karel Çağrı Merkezi
Randevu alma, randevu hatırlatma,  tahlil durumu sorgulama, randevudan önce ön hazırlıkların bildirilmesi, yeni hizmetler hakkında bilgilendirme

Eğitim sektöründe Karel Çağrı Merkezi 
Kayıt durumu, ders programı, devamsızlık durumu, ödev/proje/sınav not durumu, rehberlik hizmetleri, genel bilgi hattı

Hizmet sektöründe Karel Çağrı Merkezi
Rezervasyon, bilet satış, abonelik yenileme, yeni müşterileri bilgilendirme, hoş geldin aramaları

Sigortacılık sektöründe Karel Çağrı Merkezi
Poliçe satış, poliçe yenileme, çapraz satış

Perakende sektöründe Karel Çağrı Merkezi
Ürün sipariş etme (su, tüp, yemek)

Hukuk sektöründe Karel Çağrı Merkezi 
Otomatik dış aramalarla geniş kitlede tahsilat takibi, icra takibi

KAREL IP ÇAĞRI MERKEZİ’NİN   OUTBOUND (DIŞ ARAMA) ÖZELLİĞİ İLE İŞLETMENİZ PROAKTİF KİMLİK KAZANIYOR, MÜŞTERİ SADAKATİ ARTIYOR VE EK MÜŞTERİ TALEBİ OLUŞUYOR.

Günümüzün çağrı merkezlerinde, müşteri memnuniyeti artışı ve satış artışı hedeflerini gerşekleştirmek için sadece gelen çağrılara hizmet vermek yeterli olmuyor. Müşteriye bir adım daha yakın olabilmek için işletmelerin proaktif yöntemler kullanmaları gerekiyor. İşletmeler bu nedenle müşterilerine veya potansiyel müşterilerine ulaşmanın en kolay ve en az maliyetli yöntemlerinden biri olan telefon ile erişimi kullanmayı tercih ediyor.

Klasik sistemlerde kullanıcılar elle arama, başarısız aramaları tekrarlama, aramaları raporlama gibi esasında teknoloji ile çok daha verimli ve kolay yapılabilecek teknik konulara odaklanıyor. Telefon aramalarını sistematik, hızlı, verimli ve benzer kalitede yapılmasına imkan sağlayan outbound çağrı merkezi teknolojisi kullanıldığında ise işletme personeli müşteri memnuniyeti, pazarlama, satış gibi ana amaçlara yönelebiliyor.

Karel IP Çağrı Merkezi ile önceden belirlenen yöntemlerle satış, iş takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, anket çalışması gibi amaçlarla dış aramalar kolaylıkla gerçekleştirilebiliyor. Karel IP Çağrı Merkezi’nin sağladığı sistematik dış arama desteği ile proaktif kimlik kazanan işletmenizin satışları artıyor, artan müşteri sadakati ile de ek müşteri talebi oluşuyor

Karel Çağrı Merkezinde  İletişimi Kolaylaştıran Şık Donanımlar
IP Telefon Makinaları: Ağ erişimi olan her yerden merkezdeki çağrı merkezi abonesi olarak çalışabilen, fonksiyonel ve şık IP Telefon Makinaları.
IP Video Telefon Makinaları: Ses iletişiminin yanı sıra görüntülü görüşme desteği de sağlayan IP Video Telefon Makinaları.
Yazılım Tabanlı Telefonlar: Sesli görüşme, video konferans, anlık mesajlaşma ve durum takibi gibi farklı iletişim ihtiyaçlarınıza çözüm sağlayan,  tamamen Türkçe bilgisayar uygulamaları.
Operatör Başlıkları: Operatörlere çalışırken ellerini meşgul etmeden telefon görüşmesi yapma rahatlığı sunan, telefon ile bilgisayarın aynı anda kullanılmasını sağlayan şık ve ergonomik operatör başlık setleri.
 
Maliyet Düşürücü Çözümler
GSM Terminaller: Cep telefonlarına yapılan aramaların daha ucuz GSM görüşme tarifeleri üzerinden ücretlendirilmesini sağlayan, çağrı merkezi ile GSM şebekesi arasında köprü görevi gören analog ve PRI terminaller.
VoIP Ağ Geçitleri: IP ağlar ile PSTN hatlar arasındaki geçişi sağlayan analog ve PRI cihazlar.
 
Bina İçinde Mobilite Rahatlığı
IP DECT: Çağrı merkezi operatörlerinin kablosuz haberleşme ihtiyacı için güvenilir DECT standardını ve VoIP teknolojisini birlikte kullanan, esnek ve yüksek performanslı çözümler.
WiFi: SIP uyumlu WiFi el üniteleri ve akıllı mobil telefonlarda WiFi üzerinden çalışan SIP uyumlu yazılım uygulamaları.