Haberler

MART 2019 - FAKİR ELEKTRİKLİ  EV ALETLERİ  Fakir Plaza'da   haberleşme çözümü için Karel Çağrı Merkezi , Karel  IPDECT  sistemini tercih etti. 

HAZİRAN 2016- VUSLAT DERNEĞİ  Karel  IPG1000 ip tabanlı telefon santralı üzerinden  hizmet vermeye başladı. İstoç'ta yeni hizmet binasında çalışacak olan Karel IPG1000 serisi santral ile  iletişim altyapısını güçlendirdi.

KASIM 2014-İBİŞLER TEKSTİL Karel'in yeni ürünü olan ipg1000 ip santralı tercih etti.

KASIM 2013- TÜRK TUBORG CARLSBERG Cisco Video Konferans Sistemi İstanbul-İzmir-Ankara olmak üzere devreye alındı.

TEMMUZ 2013- İŞKUR KADIKÖY şubesi yeni binalarında hizmete başladı.Karel DS200 kurulumu ve haberleşme altyapısı Alnet tarafından yapıldı

OCAK 2013 - 2012 YILINDA KARELİN İSTANBULDA EN YÜKSEK CİRO YAPAN YETKİLİ SATICISI ÖDÜLÜNÜ ALDIK.BİZİ BU ONURA TAŞIYAN DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

ARALIK 2012 - İŞKUR FINDIKLI ek hizmet binası yeni binalarında hizmete başladı.Karel DS200 kurulumu ve haberleşme altyapısı Alnet tarafından yapıldı.

ARALIK 2012 - İŞKUR TUZLA şubesi yeni binalarında hizmete başladı.Karel DS200 kurulumu ve haberleşme altyapısı Alnet tarafından yapıldı.

ARALIK 2012 - GÜRALLAR Çağrı Merkezi kurulumu yapıldı.Devreye girmek için gün sayıyor.

EYLÜL 2012 - SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU Zeytinburnu'nda hizmete girdi. Kurumun haberleşme sistemi için ALNET tarafından Karel DS200 2 kule 6 shelf ten oluşan sistem kuruldu.

EYLÜL 2012- İŞKUR ÜMRANİYE şubesi yeni binalarında hizmete başladı.Karel DS200 kurulumu ve haberleşme altyapısı Alnet tarafından yapıldı.

TEMMUZ 2012 - İSTON Yeşilköy hizmet binası ve Küçükköy Genel Müdürlük binası yeni yerlerinde tek binada birleştiler.Haberleşme altyapısı için Karel DS200 telefon santralı kurulumu yapıldı.

AĞUSTOS 2012 - Türkiye turizm sektörünün 45 yıllık köklü ve lider kuruluşlarından Martı Grubu, şehir otelciliğine yılın en iddialı projesi Martı İstanbul Hotel ile giriş yapıyor.5 yıldızlı Martı İstanbul Hotel, yepyeni bir renk kattı.Alnet olarak haberleşme altyapısını yapmaktan mutluyuz.

AĞUSTOS 2012 - Sağlık A.Ş. Yeni hizmet binası IP Santral kurulumu yapılarak Genel Müdürlük ile VOIP görüşmesi sağlandı.

Referanslarımız

IP Santraller

Analog santral ile ip santral arasındaki farklar.

IP Telefon Santralı Kullanmak İçin 10 Neden

Günümüz dünyasında teknoloji son derece hızlı. Her geçen gün yepyeni ürünler, hayatımızı kolaylaştırdığı iddiasıyla piyasaya sunuluyor. Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım ağlarının kullanımının gün geçtikçe artması, hayatımızda yer etmesi ve internet kullanımında DSL veya fiber gibi geniş bant internetin tercih edilmesi; teknolojiye yakın olmayı sevdiğimizin ve istediğimizin önemli göstergeleri.

Teknolojinin çok hızlı eskidiği bu dönemde, her türlü 

teknoloji yatırımının doğru yapılması son derece önemli, çünkü gelişemeyecek bir teknoloji ürününe yapılacak bir yatırım, kısa süre sonra gelişen ihtiyaçları karşılayamayacak ve firmaya artık hizmet edemez hale gelecektir. Bu durumda ise firmanın bu eski teknoloji çözümünü bir yana atmak ve yeni bir çözüme sıfırdan yatırım yapmaktan başka çaresi kalmaz.


Bu nedenle bir firma alt yapı yatırımı yaparken iki noktaya çok dikkat etmelidir:

1) Yapacağım yatırımın sonucunda elde edeceğim ürün/çözüm son teknolojiyi barındırıyor mu?

2) Yapacağım yatırımın sonucunda elde edeceğim ürün/çözüm geliştirilebilir mi, firmama uzun vadede hizmet edecek şekilde gelişmelere açık mı?


Bu iki sorunun cevapları ancak bugün için gelinen uç noktadaki bir ürün söz konusu ise olumlu olarak verilebilir. Bu da bizi iletişim sistemleri ihtiyaçları için IP santral ve tümleşik iletişim çözümlerine yönlendirmektedir. Satın alınacak santral bir IP tabanlı santral değilse, birinci soruya olumlu cevap verilemeyecektir. İkinci soruya olumlu cevap verebilmek ise ancak gelişmelere açık bir IP telefon santrali seçilirse mümkün olabilir.

Gelişmelere açık bir IP santrala yatırım yapan bir firma ise yukarıdaki temel kazanımlar açısından doğru bir adım atmış olacaktır. IP santralların sağlayacağı bir takım kullanıma yönelik faydalar da aşağıdaki şekilde sıralanabilir:

1) Masa başı sabit telefonlara duyulan bağımlılık ortadan kalkar.Akıllı cep telefonları, tablet bilgisayarlar, dizüstü bilgisayarlar vb. cihazlar üzerine kurulacak yazılım tabanlı telefonlar sayesinde, aboneler dünyanın herhangi bir yerinden, santrallarına bağlanabilir ve ofislerindeymiş gibi telefonlarını kullanabilirler. Bu esneklik özellikle, müşteriye yakın olmanın gün geçtikçe daha önemli olduğu iş yaklaşımda çok önemli farklar yaratabilecek bir ortam sağlamaktadır.


2) Firmanın farklı birimleri arasında kurulacak IP köprüsü sayesinde iletişim giderlerinde ciddi tasarruf elde edilir. IP santrallar direkt olarak İnternet üzerinden birbirleri ile iletişim kurabilmekte ve pek çoğu bu bağlantı üzerinden tek numara yapısı destekler şekilde çalışabilmektedir. Bu sayede hem tüm firma birimlerindeki abonelerin her birimden erişilebilecek tek numarası olmakta hem de birimler arasında yapılan çağrılar bedava gerçekleştirilmektedir. Buna ek olarak bir abone firma birimleri arasında hareket ederken her birimden kendi telefon numarasını kullanarak sisteme dahil olmakta ve yerleşkeden bağımsız olarak aynı hizmeti alabilmektedir. Ayrıca tek merkezde var olacak bir çağrı merkezi yapısı da oluşturulabilir. İletişim maliyetlerini azaltma konusunda daha fazla bilgi.
 

3) IP telefon santrallarında, kapasite artırımı çok kolaydır. Kapasite artırmak için santrala yeni kartlar eklenmesi gerekmez. IP abone altyapısı yazılım tabanlı bir yapı olduğundan sadece IP abone lisansı ilavesi ile abone sayısı kolaylıkla artırılabilir.


4) IP santrallar, IP aboneler için özel kablolama gerektirmez. Bina içinde hazır bulunan bilgisayar alt yapısı kablolaması IP telefonlar için direkt olarak kullanılabilir. Hemen her IP telefon, üzerinde bir hat çoklayıcı (Ethernet switch) bulundurur. Bu sayede bilgisayar için hazırlanmış tesisat, hem IP telefon hem de bilgisayar için ek bir kablolamaya ihtiyaç duyulmaksızın kullanılabilir. Aynı zamanda akıllı cep telefonları, bilgisayarlar ve benzeri cihazlar kablosuz bilgisayar ağlarında da çalışabileceğinden, kablosuz ağ olan yerlerde IP telefonlar da bu kablosuz ağlar üzerinden çalışabilirler. Bu durum beraberinde, santralın bir yerden bir yere kolayca taşınması olanağını da sağlar.


5) IP santralların bakımı ve programlaması kolaydır. WEB arayüzü sayesinde standart bir Internet Tarayıcısı (örneğin Internet Explorer, Mozilla Firefox vb.) uygulamalar üzerinden kolayca yapılabilir. IP santral aboneleri kendi bilgisayarları üzerinden abone ayarlarını kontrol edebilir, değiştirebilir ve bazı servislerden kolaylıkla faydalanabilirler. Örneğin sesli mesajlarını bilgisayarları üzerinden görebilir ve dinleyebilirler veya isterlerse sesli mesajlarının kendilerine elektronik posta ile iletilmesini sağlayabilirler.


6) Kullanılacak olan telefon makinası için çeşitlilik artar. IP santrallarda kullanılan SIP protokolü dünya genelinde standartlaşmış ve olgunlaşmış bir protokoldür.  Bu nedenle IP santrallarla kullanılabilecek SIP uyumlu uç birimlerde, IP telefonlarda esneklik ve kullanım zenginliği sağlar 


7) IP sistemler, IP altyapısı sayesinde farklı yazılım ve sosyal medya araçlarıyla entegrasyona açıktır. Bu sayede sistem aboneleri tek arayüzden birden fazla iletişim aracını kullanabilirler.


8) Görüntülü görüşme için Video IP telefonlar kullanılabilir. Ayrıca bilgisayarlara yüklenecek Soft Telefon (Yazılım Tabanlı Telefon) üzerindeki video alanı ile Video IP Telefonlar ile görüşülebilir, görüntülü konferans yapılabilir.


9) SIP protokolünün sunduğu kullanıcı servislerine ek olarak Karel’in geliştirdiği özel protokoller ile  IP santral kullanıcıları, günlük iletişim ihtiyaçlarını karşılamada kullanabilecekleri daha pek çok servisi de IP telefonlar üzerinden kullanabilirler.  Bu sayede sayısal bir telefon kullanan bir kullanıcı, standart bir IP telefon kullanmaya başladığında SIP protokolünde desteklenmediği için kullanamayacağı pek çok özelliği,  IP telefonlar ile kullanabilir.

10) GSM Mobil uygulaması cep telefonunun da bir abone telefonu gibi kullanılmasına olanak tanır. Akıllı cep telefonları üzerinde kullanılabilen  uygulamaları, bilgisayarlar üzerinde kullanılabilen  yazılım tabanlı telefonları, gelişmiş CTI uygulamaları, gömülü çağrı karşılama, sesli mesaj, görüşme kaydetme gibi servislere tek ürün çatısında sahip olmak mümkündür.
 

Görünüm: Liste / Tablo
Göster:
Sırala:
KAREL ipg1000
ÜCRETSİZ KEŞİF VE FİYATLANDIRMA İÇİN  LÜTFEN ARAYINIZ: 0212- 659 9 999  &..
0,00TL
KDV Hariç: 0,00TL
karel ipg500
KAREL IPG500 İP SANTRAL IPG500, kullanıcılara ekonomik, esnek, büyümeye ve gelişme..
0,00TL
KDV Hariç: 0,00TL
KAREL UCAP TUMLESIK ILETISIM PLATFORMU
GENEL Tümleşik İletişim; ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesaj, sesli mesaj, f..
0,00€
KDV Hariç: 0,00€